مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 09:202020-05-11سياسي

تشکیل 90 پرونده ساخت وساز غیرمجاز در روستاهای منفک از منطقه آزاد


معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری رشت با تاکید بر برخورد قاطع قانونی با ساخت وسازهای غیر مجاز در سطح روستاهای منفک شده از منطقه آزاد انزلی، - ایسنا/گیلان معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری رشت با تاکید بر برخورد قاطع قانونی با ساخت وسازهای غیر مجاز در سطح روستاهای منفک شده از منطقه آزاد انزلی، گفت: 90 پرونده ساخت و ساز غیر قانونی در سطح این منطقه تشکیل و به کمیسیون مربوطه ارجاع شده است.

محمدعلی ویشکایی امروز در جلسه پیگیری تخلفات ساختمانی روستاهای ساحلی منفک شده از منطقه آزاد انزلی با بیان اینکه متاسفانه در فرایند انتقال و واگذاری روستاهای منطقه آزاد به بخشداری ها، شاهد ساخت و سازهای غیرقانونی عده ای از سودجویان در این مناطق بودیم، اظهار کرد: خوشبختانه با ورود بخشداری های مربوطه، برخوردهای قانونی با این متصرفین در حال انجام است.

وی با اشاره به اقدامات و جلساتی که از سوی بخشداران در این زمینه انجام شده است، افزود: در همین زمینه برای 90 متخلف و متصرف حریم عمومی، پرونده تخلف جهت طرح در کمیسیون تبصره 99 تشکیل شده است و انتظار می رود این پرونده ها به طور ویژه در کمیسیون مربوطه بررسی شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان رشت با تاکید بر لزوم اتخاذ اقدامات پیشگیرانه در زمینه ساخت و سازهای غیرمجاز، گف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 90 پرونده ساخت وساز غیرمجاز در روستاهای منفک از منطقه آزاد

تشکیل 90 پرونده ساخت وساز غیرمجاز در روستاهای منفک از منطقه آزاد